Jag blir så trött 21/6

Trött, trött, trött.... På mamma. Hon ska ju gå på Elton John ikväll i Borås me jobbet, och dom skulle vara hos en jobbarkompis i Gällstad nu innan. Då sa jag att jag kunde göra en musiklek till dom innan om åker. Och det har jag nog sagt i en vecka nu, och så började jag göra den nu efter maten och stressade lite för att den skulle vara färdig, och när jag kommer ner säger hon att  `vi får ju se om vi kan göra den för jag har ju inte pratat med dom andra om det´.. Nehe men nu har jag ju gjort den, fråga dom andra och hör av dej så fort som möjligt då. Ring `du, vi struntar i det...´ jaha och varför? Ne men vi (jag) kände inte för det, jag sa ju det innan. Nej du sa innan, när jag var färdig med det att du inte hade frågat dom andra. VÄLDIGT SJYST! Nu när jag har suttit och satt ihop allt och skrivit ner alla frågor och låtar och allt.
Men hon är ju bara som vanligt...
Nu ska jag nog läsa lite och kolla på Moulin Rouge, för att bli lite glad igen!

Pussohej

Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0