Trött och Tråkigt... 25/6

Den 25:e ska ju annars vara en uppiggande dag, men nej den har bara varit lite krävande. Så nu är jag trött och har ganska tråkigt. Jag gick upp vid lite innan halv 9, och det var jobbigt redan då eftersom att jag slutade jobba vid kvart över 12 i natt och gick ju alltså inte och la mej innan runt 1. Sen bytte man bara om lite, åt och sen skulle jag köra Lisa till Tinas Friskvård i stan för hon skulle kolla ryggen. Det hade jag lovat i måndags, innan jag visste att jag skulle jobba i dag också. Så ja snabbt in till stan och Lisa skulle handla lite resegodis inför hennes resa till Arvika med fotbollslaget idag, sen till Tina och sen hem igen. Där blev det lite disk-plock och snabbt byta om och fixa lite och så iväg igen. Väl på jobbet är det ju typ 100 grader varmt och eftersom att maten som skulle med på båten inte var färdig så blev ju allt jättestressigt på slutet. Men sen va vi iaf iväg och det var väl ett gott gäng fårn Skanska, i Skara tror jag. Bara massa gubbar och män. (Det var bättre igår på båten när det var en Söt Snygg och Snäll kille som var med, dock förlovat/gift och hade en liten son.... TYPISKT! Men han trodde att jag va 24, hur ska man tolka det? Är det bra eller dåligt?!) Efteråt blev det lite plock och grejer som vanligt, och ett också vanligt besök på ica. Väl hemma gjorde jag iordning en smoothie, en fralla och satte mej framför TV:n, och jag ska vara ärlig och erkänna att det blev barnprogram en stund! Repris från sommarlovsmorgon, faktiskt med ett program som är ganska bra, typ ungdomar i min ålder som surfar och så.. Lite söta och vältränade killar är bäl inte fel att titta på! ; )
Nu sitter jag här och har betalat två räkningar och funderar över om det ska bli bröllop på lördag.. Vi får se hur det blir.
Nu ska jag nog läsa lite och sen  när det har blivit ännu lite svalare går jag nog en liten power-walk! Jag har blivit så nyttig nämligen=)

Pussokram skumbanan

Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0