Eurovision song contest 15/5

Det var ett tag sedan jag skrev, men jag har haft massa annat att tänka på nu. Har i och för sig fortfarande det. Men dte känns so att det blr lite mindre kanske. Och så har jag ångest för att bli vuxen också. Det låter ju lite konstigt och är förmodligen inte så lätt att ändra på, men det skulle vara skönt att fortsätta ha det som när man är barn för då är allt så bekymmersfritt och man behöver inte ta så mycket ansvar och allt skit... Men å andra sidan så vill man ju inte vara barn, utan liksom stanna i det läget som man är i nu, vara myndig, ha körkort ta studenten och allt.

Har iaf kollat lite på eurovision nu, och gör fortfarande, och just nu är det låtarna som går vidare som håller på att räknas upp. Jag hejar väl på Norge och Danmark, lite måste man väl stödja sina grannar, och så är ju faktiskt det norska bidraget ganska bra! Men såklart så ska ju Malena Ernman vinna i finalen!

Sen har jag ju en annan rolig nyhet att avslöja och det är att tåget genom munnen nu har slutat att gå! Rälsen är alltså borta. Och det var ju inte helt fel och tänderna har blivit jättefina! Och ganska stor skillnad att `slicka´ på tänderna nu mot innan, från att dra tungan mot lite rispiga små typ metallbitar, till jämna släta och putsade tänder! Och så har jag ju hunnit bli väldigt bra kompis med lokföraren så det blev ett tårfyllt farväl!  ;-)

Igår var jag också hos min kära kusin Ninna och den fantastiska mostern Marie! Dom kan verkligen göra en glad och det är alltid kul att träffa dem. Som vanligt fick man ju stå till tjänst med lite arbete, men vad gör man väl inte för släkten?! Men jag måste säga att moster har blivit bättre på att inte tjata så mycket under tiden man klipper och det är ju framsteg, efter att ha klippt henne i 3 år bara...!
Och så håller jag med Ninna i det hon skrev i sin blogg igår också, om att andra som håller på att snacka massa SKIT bakom ryggen på andra, och inte ens veta om det är sant eller tänka på att andra kanske tar illa upp. Det är väl samma här också att man kanske inte är helt en ängel själv, men jag försöker ju att tänka mig för om jag nu ska säga något. Verkligen SÅÅ DÅLIGT...

Nu ska jag iaf gå och lägga mig för i morron är det praktik och då måste man ju va lite pigg!


PUSSOKRAM SKUMBANAN

Ninna is the BEST


Skriv en kommentar!
Postat av: Ninna

Tack Mia, du är verkligen min uliiguligaste kusin!!!

2009-05-16 @ 13:20:12

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0