Hästeftermiddag 3/5

Idag har det bara varit lugnt än så länge. Jag har fått pröva min fina klänning lite och hängt en stund i hängmattan med min lilla bror, och studsat på studsmattan och ficklite ont i huvudet en stund efter för jag skulle göra mig till och hoppa lite olika, på knäna och på magen och på ryggen och till sist på magen. Och jag vet inte hur jag lyckades men jag lyckades typ få en lätt whiplash-skada i nacken när jag skulle hoppa från rumpan till magern, som gjorde så att det gjorde ont i huvudet. Men det gick över som tur var.
Nu har vi precis ätit och det blev lite rester från igår. Innan maten dammsög jag även lite med pappas nya minidammsugare som han köpte på IKEA till sin fantastiska husvagn. Den funkade ju väldigt bra!

En så här fin dammsugare har pappa, fast ännu finare för den är rosa!
Eftermiddan kommer spenderas tillsammans med Malin på en hästrygg. Och det kommer bli trevligt som alltid. Hästarna heter Cassandra och Lindie, och om inte Malin har fått för sig något så blir det nog så att jag rider på Cassandra och Malin rider på Lindie. Jonatan ska gå ut med oss också med hunden Nelson som är så söt!
Nej, nu ska jag gå och byta om lite och packa ner fika att ta med och hämta hjälm och allt som man ska ha. Det blir nog en ganska lång runda över Boarp nånstans, vi får väl se vart vi hamnar. Bara vädret håller upp så är jag nöjd.
Kanske skriver nån rad efter ritten och säger hur det har gått.

Trumspelande lillebror.

Hej svejs på dej(s)!

Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0