Mamma spelar munspel 7/5

Mmm...? Ja, jo det låter ju inte allt för bra..=S Hon och pappa fick varsitt munspel när de var i GBG för 2 helger sen och det har hon spelat in på sin mobil och ahr som ringsignal.. Ja herregud. Hoppas jag inte har ärvt för mycket av henne! Hon är ju lite galen.
Dagen har varit ganska lugn och jag hade lång sovmorron vilket var väldigt skönt. Jag vaknade typ första gången vid halv 6 och var kissenödig, så jag gick på toan och somnade om. Vid 7 ringde telefonen och det var förmodligen mamma, men syskonen var ju fortfrande hemma så nån av dem svarade. Då somnade jag om igen och vaknade ett antal gånger till innan jag vid ungefär 10 bestämde mig för att gå upp. Sen segade jag runt lite och klädde på mej och åt och lite allt möjligt.. Sen bar det av till Elin och där bytte jag bil och sen bar det av mot Borås med lite små stopp på vägen. Och lite förvirring med hämtandet av Emma som Elin skulle permanenta. Jag pratade om Emma Johansson, medans Elin och Stina pratade om Emma Hallgren, och jag tänkte ju då att vi skulle åka hem till Emma Johansson, och Stina pratade om Emma Hallgrens hemma och Elin pratade om tingsholm, så ja det blev lite förvirrat! Men tillslut blev det rätt och vi kom till skolan, om än lite sent.
Där fick jag iaf reda på betygen från gesällen och bestämde mig för att rulla lite kort fest, men jag hann bara tvätta dockan och sen fick jag ta en kund från andra klassen för Linnéa var sjuk. Hon hette Ludmilla och var trevlig! Jag färgade och klippte henne och sen efter en stund så åkte vi hemmåt igen. Då åkte jag faktiskt och köpte en burgare på Sibylla, smarrigt! Vidare till träningen där vi skulle ha triatlon, men jag hade ju inte med min cykel. Men jag var ute och sprang och gick lite och sen körde jag lite armhävningar och situps och ja lite allmän styrketräning. Sen gick jag och Amanda och simmade, så det blev lite triatlon ändå!
Nu när jag är hemma har jag precis ätit lite och ska gå och kolla lite på TV nu för mamma har satt på Nöjesmasakern!

Men är du dum i huvudet?!

ARRIBA!

Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0