Dåligt, jag vet! 3/9

Ja, jag vet att det har varit extremt dålig uppdatering men jag har liksom inte hunnit och har inte prioriterat min blogg som nummer 1. Jag kommer ju knappt heller ihåg vad som har hänt sen sist, men det har väl blivit lite jobb, kompisar i olika former, nån ritt och lite tatuerande. Har även sålt min pärla till bil i en väldigt snabb affär, och hoppas snart kunna en ny. Bilder ska komma men kameran har varit på lagning och hämtades igår och belderna har inte lagts in än. I morgon bär det av mot STHLM för andra ggn på lite mer än en månad! Med en kusin, en moster, en mormor och en mamma så bär det av i morgon bitti och vi stannar sen tills på söndag. Vi ska hinna gå en sväng på stan, upptäcka lite roligt kanske och sen ägna lördagskvällen åt att lyssna och kolla på CATS!! Ska bli jätteroligt :)
När jag kommer hem, kanske inte på söndag men, så LOVAR jag att uppdatera om vad som hände under resans gång och förhoppningsvis lägga upp några bilder!

Tills dess får de (få) som läser ha det bra! :)

Mjau mjau

(Katternas sätt att säga 'Ciao ciao'!)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0