Tack! 22/9

Tack alla som än så länge har grattat mej på min födelsedag! Ja då kan man ju `skryta´ med att man är 19 år. Om det nu är något att skryta över...?! Jag hade ju, som jag har skrivit om innan, släktkalas i helgen och jag tog lite bilder som kommer upp snart. Det var mycket trevligt, och ett helt vanligt släktkalas. Vi bestämde också (inte så seriöst precis ;) ) att vi i släkten på mammas sida ska/borde åka utomlands nästa år med tanke på att många fyller jämnt!  Jag och en kusin fyller 20, en annan kusin fyller 25, moster fyller 50 och morfar fyller 80. Mycket bra idé tycker jag!

Nu ska jag åka iväg om en liten stund och jobba en timma på fritids, men senare kanske jag skriver lite igen :)


Bild tagen av mamma

Tack och hej grattis till mej ;)


Skriv en kommentar!
Postat av: Sara den rara

Tjena Mia-pia!



Inte visste jag att du hade en blogg! :)

2009-09-30 @ 14:40:18

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0