Valborg :)

Under dagen har jag i princip inte uträttat något, vaknade först vid halv 8 och kände att det va alldeles för tidigt eftersom att jag inte somnade förrens 1-halv 2, så jag somnade om och blev helt chockad när jag kollade lite yrvaket på klockan och insåg efter 2 extra kollar att klockan faktiskt var HALV 12!! Jag gick upp och skulle boka tågbiljetter till min, Elins, Malins och Rebeccas resa i juni (!!!) men upptäckte att man var tvungen till att ha en särskilld 'anslutning' till kortet så jag åt och kollade några avsnitt av Sex and the city och fixade sen biljetterna. Skönt att allt nu är färdigt :) Det ska bli SÅÅ kul och jag längtar verkligen redan! Vi ska shoppa, kolla sevärdheter och bara ha det skönt i 4 dagar!
Nu ska jag ta och duscha och göra mig i ordning för att åka till Timmele och farmor och farfar för att sen traditionsenligt gå och kolla på elden och fyrverkerierna pappa och farbror fixar. Det brukar va väldigt mysigt! Sen drar jag vidare in till stan för att möta upp med Elin och vi ska gå till hotellet en sväng och ha det trevligt :)

Vill även tillägna ett stort GRATTIS till min söta kusin Felicia Skattberg som idag fyller 16 år:)
GRATTIS GRATTIS!



Ha en trevlig kväll :)

Pussokram


Skriv en kommentar!
Postat av: Felicia

Taaaack Mia! :D <3

2010-05-01 @ 02:20:06

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0