Biljetter bokade

Igår bokades biljetter för att åka till Ullevi i september! Sjukt kul och coolt kommer det bli :) Det blev slutligen kusin Felicia som hänger med och det blir roligt att träffa henne lite, det händer ju inte allt för ofta tyvärr. Men men, det kan ju bli lite nu iaf med tanke på att en i släkten också fyller 20 om inte allt för lång tid och då kanske det ställs upp för kalas o så... vem vet ;)

Idag har jag vartit ledig och jag har varit i Borås och köpt färg o lite grejer till min lilla salong så nu kan man bli ordentligt färgad om man kommer till mej :) Sen mötte jag upp med Malin och vi åt lunch på Orion och kollade lite snabbt i affärer. Blev ett par goa byxor och en basic vit tröja och ett par leggins för min del. Sen hemfärd och lite klippning av farfar. Kvällen har spenderats hos Linnéa med lite 'hej då'-mys och vi åt riktigt god mat och pratade i massor som vanligt! Väldigt lugn o trevlig kväll som avslutades med lite bil-bus med Stina och Sara i den ena bilen och Jag och Elin i dan andra ;) hehe vi är rätt lättroade faktiskt!


Nu är det dags att sussa och hoppas att min hals ska må lite bättre i morron.. Då blir det jobb, och lite motionerande också tror jag allt.

Pussohej


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0