Skype

Ja Skype är nu nerladdat så nu kan jag prata live med min amerikanska vän! Ska bara se till att komma överens om när man ska kunna göra det. Det är ju detta med tidsskillnad och allt, plus att man ska kunna dom tiderna när man inte jobbar elr går i skola/tränar då. Men herregud, det är väl inga problem. Vill man nåt så löser man väl det och när det gäller vänner så sätter jag det högt upp på 'att göra'-listan.
Idag har jag mest jobbat. Gick upp lite tidigt för att fixa så det skulle finnas varmvatten och färgade sen lite hår och klippte. Sen åkte jag till förskolan för att få tiderna inför nästa vecka och två veckor till. Stannade på Lager 157 och köpte med en pastasallad hem. När den va uppäten åkte jag till jobbet och jobbade då i lite lagom fart till kl 22. Lagom dag sådär.
I morgon ska jag klippa mer och se om man kanske ska kunna träffa kusin lite grann.

Ska sussa nu, men först lyssna på en av dom finaste låtarna som finns :)
Kent-Utan dina andetag


PEACE


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0