En bit på väg

Satte mej ner innan efter jobbet och började kolla igenom min lilla lista, bokade en tandläkartid och kollade hur jag ska göra med mitt lilla företag och så. Det känns bra att ta tag i det nu, eller jag måste ju men! När det va bestämt att jag skulle åka så kändes det så skönt att det liksom va över med lite arbete, men nu känns det nästan ännu tyngre! Det är kanske inte så mycket, men allt måste bli rätt känns det som, allt måste bli bra med papprena till ambassaden, för jag har tid där veckan innan jag ska åka, vilket känns VÄLDIGT tajt med tid. Jag vill alltid ha allt klart i tid så jag vet att det är färdigt, men det gick ju inte så bra med det! :S

Men det ska nog gå bra det här, jag är ju rätt positiv av mej så....!

Här är en liten bild på min nya korta frisyr också, visar inte så mkt, men inte så mkt hår att visa heller!

Hejsvejs


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0