Hmm

Idag har man faktiskt fått en del gjort. Lagat tanden med det lilla hålet, det va väl inget. Körde utan bedövning och på typ 10 min va det klart. Inget att va rädd för! (inte för att jag va det innan heller, men visste inte riktigt vad jag skulle vänta mej av besöket! Har ju hunnit få en del tandläkarvana sen innan om man säger så) Sen åkte jag hem och värmde på lite glögg och laddade några askar med godis till personalen på förskolan och åkte dit och grejade lite innan jag började jobba. Sen jobbade jag och har färgat och sen tagit det rätt lugnt. Det känns som det börjar lugna ner sig nu, i morron är sista jobbdagen (äntligen) så sen blir det 'jullov' (äntligen). Ska jobba en dag nästa vecka också, men sen har jag bestämt att jag ska ha semester! Det mesta på min check-lista inför USA börjar bli färdigt också, skönt!
Tandläkaren
Vaccination, har dock gjort en
Skickat in om internationellt körkort
Bet försäkring
Ambassaden: 4:e januari
Tagit kort
Fixat kuvert med porto till
Bet och fått kvitto från banken
Hört lite på banken vad som gäller, fått fullmaktspapper till mamma och pappa samt beställt nytt VISA-kort
Ladda ner checklista från ambassadens hemsida, och signera
Fått "120 personbevis..." från Skatteverket
Plus att signera de papper jag har fått från APC

Pre-departure project (arbete om familjen och området m.m)
Presenter (har planer om vad det ska bli)
Exakt vad som gäller med bagaget på flyget
"Transformator", till vägguttagen over there
Växla pengar

De sista sakerna är saker jag ska göra nu i mellandagarna har jag tänkt, även därför jag vill vara ledig. Nu är det USA som gäller! Men en mysig tjejkväll har vi att se fram emot också, hemlig men mysig kan jag lova :)

Idag blir det tidig sömn, känner att jag behöver det! Och byta larmsignal på mobilen, jag vaknar typ inte av den, stänger bara av ljudet halvt sovandes istället... Inte riktigt det som är tanken md att ställa larmet :)



Här med min nya berlock i halsandet också


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0