Kusinhelg

Först villa jag bara lägga till ännu ett litet tips; om man ska underhålla munnen och magen med något när man tittar på film så är inte Läkerol något att föredra i några mängder, speciellt inte några som är väldigt goda! :S Jag, Jonatan och Lisa skulle kolla på lite film igår i brist på något som var huvud taget liiite kul att se på TV. Så The Last Song bestämde vi oss för, Lisa ville se den. Jag ville ha nåt att tugga på och köpte förra helgen en burk med Läkerol-tabletter. Dom satt jag och mumsade lite på under filmen. Och jag vet att det på baksidan står att det kan ha laxerande effekt i stora intag, typ så står det... Nu vet jag att det verkligen stämmer ;D Min mage lät RÄTT konstigt en stund efter och sen va jag tvungen att gå på schottaheiti!
Såå tipset är väl från allra första början egentligen att, KÖP INTE GODA LÄKEROL!!! HAHA (om du vet att du ska kolla på film!)

Vill tacka Åsa, min trogna läsare, för en trevlig kväll (Jag antar att Mikael inte läser, men gör du det, Tack du också ;) ) Alltid lika mysigt att hälsa på :)

NU måste jag verkligen sova för jag och Lisa ska bege oss till JKPG med buss i morron (lite senare idag) för att busa med våran lilla kusin i nästan 2 dagar. Baka julgodis och mysa :) I LIKE!
Grattis också i efterskott!!



Från förra årets julbak, min fina kusin <3

Peace and love


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Mys!

2010-12-12 @ 22:25:42

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0