Planering

Planeringen är i full gång, och mer än så kan jag nog knappt säga! Det handlar iaf om nästa helg, den 18-19e december, och det kommer bli SSÅÅÅ BRA!
Idag har jag jobbat och pysslat lite. Jobbade, fixade det sista med kolan jag gjorde igår, gott! Sen lite musiktävling och toppade det med några timmar i salongen med Elin och lite härliga händelser ;) haha
håret blev lite kortare än det va tänkt, men så kan det gå när man har hår som tuggummi! Luggen mår nog iaf bra nu, lilla luggen :) Det blev alltså en liten incident med luggen, den mådde inte bra av så mycket färg som jag och Elin ville ha, så den gav upp helt enkelt.. När håret skulle klippas var topparna som tuggummi och gick av väldigt lätt! Så min planerade långa lugg blev ganska kort! Men sånt är livet, tur att jag inte är så kinkig, det är bara att gilla läget och hitta en ny, ännu snyggare frilla ist!

Idag är det också en vecka kvar tills Jossan kommer hem för lite vinterlov, KUL! Jag har redan börjat planera lite för våra bravader, bara så du vet :P
Och det va även exakt 5 veckor sen igår tills jag också lämnar lilla landet lagom för landet med 'det lilla extra'! Asså det är ju helt galet...!

Nu ska jag göra en checklista över vad som ska göras innan dess så jag hinner med allt!

GOD NATT
Peace and love


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0