Star

Jag fick lite grejer på jobbet idag..
1. En fin, så jättefin, present. Inte stor för världen, en liten grej, men såå STOR för mej. Ett Thomas Sabo smycke i form av en stjärna av fröknarna där.
2. En gråt-attack, glädjetårarna och tacksamhets-tårarna rann.
3. Massa kärlek, att barn är så himla goa det visste jag ju innan, men ÅÅH va jag älskar barn! (lät lite perverst! Men jag menar själva barnen, hur smarta de faktiskt är, ärliga och bara ger så mycket kärlek) När jag hade haft mitt lilla meltdown efter att alla barnen och fröknarna hade sjungit Blinka lilla stjärna och Åsa förklarade att de hade en liten present till mej, jag öppnade och såg stjärnan och de förklarade att jag va deras stjärna, JAG! Och att den va ifrån så många goa stjärnor, som kommer sakna mej när jag reser bort, sakna lilla MEJ! Det gick ju bara inte hålla sig. Nu kommer jag va borta ifrån dessa underbara barn och vuxna i över ett år, och man kan ju bara tänka sig hur mycket jag kommer sakna allihopa :)
Iaf efter attacken så bara tittade barnen smått skräckslagna på denna gråtande människa och undrade varför hon va ledsen när hon just hade fått present, och undrade nog ännu mer varför de andra fröknarna också höll på att börja gråta! Då sa jag något som förmodligen lät väldigt trovärdigt, mellan alla tårarna utbrast jag "Jag är inte ledsen, jag är GLAAD!"...... Hmm? Verkar nästan så va..?! :D Men det gick över och sen överöstes jag av kärlek när de flesta barnen kom för att ge mej en stor kram :)

TACK alla myrbarn, snigelbarn och tillhörande fröknar! Ni är helt underbara och GULD värda :) Ni är lika mycket stjärnor som har stått ut med mej, mina dåliga skämt, busa upp barnen så dom blir helt stirriga, och att jag är så svårlärd med att dricka kaffe! Men vem vet, amerika kanske omvänder mej!




Inte stort storleksmässigt, men föj mej personligen betyder detta mycket

Nu sitter berlocken på halsbandet jag alltid har på mej, syns mycket och sitter nära hjärtat


Här är en annan kärlek, kärleken till fina vänner. Bild från i helgen, som blev lyckad!

Nu är det god natt, ska till tandläkaren i morron och laga en tand för första gången i mitt liv.... :S

I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Börjar på S och slutar på ARA.

Ja, det var verkligen en superduperhärligunderbar helg. Nu får vi ladda för nyår!



Elin givakt!!!



:D

2010-12-22 @ 23:19:53

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0