Jobb

Jobb jobb jobb, ganska mycket jobb nu faktiskt, och det känns ju skönt. Jag har jobat på förskolor och klippt lite så jag fyller dagarna iaf. Har även idag sökt ett vikariat på ca 2 månader så jag hoppas det kan bli nåt :)
Jag har egentigen inget viktigt elr roligt att skriva men jag kände att jag kunde uppdatera lite! Har sitter och lyssnar på musik och har bakat muffins att ge bort och ska aldeles strax gå och kolla på söndagens program av 'En annan del av Köping' som jag missade eftersom att jag och Jossan hade dragit en sväng till stora huvudstaden över helgen. Vi kom upp på fredagen och åt lite och installerade oss på vandrarhemmet(/hotellet, dom hade ju faktiskt hotellsängar ;) ) innan vi sov. Jossan gick upp tidigt och skulla göra ett prov och jag stannade på rummet hela förmiddagen och fixade lite. Sen möttes vi på stan och fyllde eftermiddan med lite shopping. Vi bestämde oss för att gå på bio på kvällen och hoppades när vi kom till den smockfulla biofoajen att det skulle finnas några biljetter kvar till Snabba cash, och det gjorde det men då skulle vi inte få sitta ihop och det kände vi väl inte riktigt för! Så det blev Avatar istället. Bion skulle börja kvart över tio, ganska stor skillnad mot här hemma, när bion typ stänger runt 10! Bion där slutade ju likson lite efter 1! Mellan citybesöket och bion åkte vi alltså till hotellet och gjorde oss i ordning och blev lite depp. Vi (jag) åt fin mat och sen bar det av mot stan igen! Efter bion såg vi även Malmskillnadstrappan, Åsa vet vad det betyder ;) På söndagen blev det till att packa ihop allt och ställa väskorna på stationen och dra en runda på stan igen, och då blev det lite mer shopping. Känner mig ganska nöjd med mina inköp :) Sen bar det alltså av med bussen till JKPG och upp till mormor och morfar där magen fylldes på inför bilfärden hem. Det blev senare än väntat så jag missade därför Köping!
Veckan har alltså fyllts av jobb på förskolan och det är ju alltid lika roligt! Har fått höra diverse olika åldrar jag tydligen ser ut att vara i, från 6 till 45 till 63... :S haha lite fel uppfattning på siffror kanske!? Men barn är ju så härliga! I morgon är det Snigeln som gäller, och de söta och härliga 2-3 åringarna som är så gosiga :)


Nästan lika söt som barnen!


Pussokram


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0