Effektiv dag

Ja gårdagen  kändes som en hyfsat effektiv dag. Gjorde inte många grejer men höll igång hela tiden.
Började med att jobba ett 12-timmars pass och när jag kom hem kände jag för att snöra på mig mina ganska nyinköpta joggingskor och ge mig ut på en gång/jogging-runda. Sagt och gjort, bytte om och satte på mp3:n på hög volym och gav mig av. Va ute i en timma typ så det känns bra. Och med utfallssteg och andra fina övningar på vägen gjorda, trots stretching(?), så känner jag av lite i benen idag.
Känner redan, konstigt nog, att dagen inte ens kommer bli hälften så effektiv. Kanske beror på att jag fortfarande ligger kvar i sängen, och inte ska börja jobba förrän vid 4!? Ska nog dock inte vara sängliggandes tills dess...?! Ta en "recover-promenad" kanske. Men först frukost!
'Hallå, någon, ge mig frukost på sängen, tack!'

Tvivlar på att nån kommer, har tyvärr inte samma makt längre som innan över småsyskonen, och mamma lär ju inte göra det.... Får väl pallra mej upp själv då..


Pussokram


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0