Ullevi kommer bli ett FUNHOUSE

Den 23:e, då JÄDRAR!! Då drar jag och Elin, och förmodligen ett helt gäng till mwd människor(?), till ullevi för att kolla på en otroligt cool tjej. Nämligen P!NK!! Det kommer bli SÅÅ bra och så himla roligt. Förhoppnigsvis stannar vi över så behöver man inte sätta sig i bilen och köra hem sen på natten, men inget bestämt eller bokat än..
Alecia Beth More, P!nk, är en så förbannat cool tjej med stil och attityd, och hon kan verkligen bära upp den också! Såg en konsert hon hade gjort för nåt år sen, på TV och det va jättebra. Hon sjunger bra, det va show och det hoppas, och tror jag att det kommer va nu också!

Jag är iaf jättetaggad på att se henne live och bara att va bland allt annat folk kommer ju bli kul!



Nu, god natt för att orka jobba i morron och sen grilla med pappas jobb, och eventuellt en sväng till bryggan.
På lördag ska jag föna hår på morgonen och sen åka till Falkenberg och kolla på STCC :)

Förra året på Bryggan

God natt, jag ska nog köpa mig en rosa hatt! 


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0