Thinking over

Låten jag har försökt hitta på Spotify, och äntligen har jag hittat den! Jag har hört den i en film innan och har tyckt att den är bra, och förra veckan hörde jag den på radion och kände att jag måste hitta den nu. Lättare sagt än gjort, även om jag visste på ett ungefär vad den hette, men den kom inte upp när jag sökte på det. Så idag kollade jag eftertexten på filmen och fick fram artistens namn också, MYCKET LÄTTARE! Nu har jag ju iaf äntligen låten efter frenetiskt letande :) Dana Glover-Thingking over.
Två andra favoritlåtar just nu är Dancin on my own och Cry when you get older med Robyn! Efter att ha köpt Robyns skiva uppe i STHLM (för att hon själv skulle kunna signera den :P ) så har den spelats ett antal ggr och den är riktigt bra. Men dessa två låtar är alltså favoriterna! När jag ändå är inne på musikspåret slår jag även ett slag för Sheryl Cole. Har hennes senaste skiva och den är också spelad några ggr :)


Det är från denna filmen jag har hört låten. Filmen är för övrigt mysig och smårolig, en chik-flick-movie! Dessutom är ju John Corbett med, dock inte lika snygg som i SATC! Men Kate Hudson är bra som i de flesta filmer jag har sett med henne.
Fyra av fem toasters :D


Skivan som inhandlades i STHLM, min har ju däremot en snygg signering på omslaget också!



Dagen har spenderats mestadels på Bryggan, och sen i Timmele några timmar. En ganska effektiv dag. Jobb mellan 8-16.30, och sen åkte jag till pappas jobb och körde en ordentlig och välbehövlig tvätt av bilen. Nu blänker den som en rubin i solljuset! Väl hemma vid 8 ung. så gjorde jag typ ciabattabröd med creme cheeze, lufttorkad skinka,. mozzarella och soltorkad tomat, i ugnen och en liten sallad till. Det blev väldigt gott och mätt blev man också :)

Jag ska lägga in bilder och skriva om våran Sthlm-resa snart, onsdag kanske... Kort sammanfattning av den blir iaf; bra sällskap, kändisar, god mat, shopping, sightsing och mycket folk! (vi räknade alla kändisar vi såg och kom upp i 15 kändisar på 4 dagar!)
Idag har jag för övrigt sett två till kändisar, Colin Nutley och Helena Bergström. :) Vi i sthlm-gänget bara DRAR till oss kändisar ;D

Nu i efterhand känns det som ett väldigt blandat inlägg, allt från filmmusik, till resor och vidare till varma smörgåsar!

Men...... god natt då!

Pussokram


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0