Be mine

Har nu pratat med min kära Josefine en bra stund och hon verkar fortfarande ha det bra på andra sidan jorden! Nu går jag väl lite på överenergi och ligger och myser med tända ljus och har kollat på måndagens avsnitt av Svenska Hollywoodfruar.
Dagen har iaf också varit lugn och jag har dömt lite duktiga små krabater i bandy på förmiddagen, vilket va rätt så kul! Efter det tog jag det lugnt och kollade på en film med Lisa och mamma.
Jag har också läst min kusins blogg nu och hittade en lugn och härlig låt som jag lyssnar på nu innan jag ska sova :)
Eftersom jag inte är så tekninsk av mej och inte riktigt vet hur man lägger in länken till youtube här på bloggen så råder jag er till att kolla youtube själva och söka på;

Be Mine - Ellie Goulding & Erik Hassle



Min lilla söta Mario-kompis :)


(Elin, det syntes lite mer i håret denna ggn, men kör eventuellt på en dos till i morron! Nu är det lite söt färg men den syns fortfarande inte så mkt, men mer än igår :) )

SOVA!

Pussokram



Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Skam den som ger sig! :)

2010-11-04 @ 23:35:24

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0