Det bara snurrar

Jag är så slö, allt känns lite jobbigt o vill bara stanna i sängen.
I förrgår kollade jag mailen och fick reda på att jag är i matchning! JIIHOOO, äntligen är det på gång :)
Det är nog det som är kruxet, det börjar komma ifatt mej att jag ska dra iväg. Dessutom va jag ju tvungen att kolla igår morse innan jag skulle åka till ULLARED (!) om någon hade hört av sig, och eftersom det bara hade gått typ 8-9 timmar sen jag hade kommit in i matchningen så tänkte jag ju att det inte hade hunnit komma nån på den korta tiden. Men banne mej, 2 familjer hade hört av sig inom loppet av 6 timmar! Jag svarade inte på något av mailen då på morgonen utan kollade bara in familjerna o så. Båda bodde på östsidan, en i conneticut och en i pennsylvania, typ 2 timmar från New York elr nåt. Jag vill ju ha sol o värme, på västkusten!
Ena familjen verkade jättemysig och barnen va jättesöta, så när jag kom hem, ganska sent igår, svarade jag på mailen och skrev att jag kunde ha intervjuer på kvällarna nu i veckan. Och svaret tog nog typ 1 minut, och hon undrade om vi inte kunde skypa om en timma....! AAAAH! Så igår kväll pratade jag med en av familjerna, eller mamman och hon verkade va jättebra. I kväll står nästa intervju på schemat.

Det är detta som är jobbigt... Ska man tacka nej till familjerna för att man inte vill åka dit dom bor? Det säger dom på förmedlingen att man inte ska, och jag är mer öppen nu än vad jag har varit innan, det kommer ju bli roligt och spännanade ändå. Men samtidigt är det ju ett stort steg, och det är MITT år också, ska man inte kunna få välja lite då? Jag har kollat nu om någon mer familj har skrivit till mej, i hopp om att det kan va någon från andra sidan som har skrivit, men jag vet inte om man kan ha mer än 2 familjer samtidigt för intervju..?
Alla tankar bara snurrar, ska man tacka nej och vänta på en ny familj, elr ska man nöja sig med den familjen som verkade bra och helt enkelt bara gå med på att bo helt bortom sina egna drömmar om detta året? Californien kommer först, sen Florida och sen New York....


Nu ska jag fixa i ordning mej lite för att jobba, och sen ladda inför ännu en nervös intervju.. :)

KRAM


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0