!!!

Jag, Mia Amanda Skattberg, har idag, den 23 november 2010, matchat med familjen Yount i Colorado!
Den 10 januari smäller det, då bär det av mot New York för några dagar och sen mot Fountains i Colorado, i närheten av Colorado Springs :)
Det känns bra, spännande och jag gillar verkligen mamman och barnen är jättesöta. Det enda som känns 'lite' jobbigt är att det inte finns några svenskar i närheten, som hon visste och som area-directorn sa. Men det kan ju komma någon och i Denver kunde det finnas någon!

Nu ska jag äta fudge för att fira, och kolla lite på Äntligen hemma kanske... Och jag vet Ninna, det är godis men är så sugen och liite måste man ju få fira :D

PK


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Glad för din skull även om det gör ont i hela mig att du ska åka!

2010-11-24 @ 01:10:02
Postat av: Ninna

HUR ska Sverige klara siG utan lilla du...snyft...Men ändå så glad för din skull! :-)

Hoppas vi syns snart gulle!

2010-11-25 @ 23:10:35

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0