Fredag

Äntligen fredag, det är ju alltid lika skönt att känna att man har hela helgen framför sig! Veckan har bestått av jobb och en mysig middag för två på kinarestaurangen i onsdags. Och även idag har jag jobbat, först förskolan och sen lekt av mej lite i salongen på Åsa. Schnögger blev hon.
Nu har jag pratat lite med Yount:arna, alla tre denna gången och barnen är jättesöta! Det känns som jag har gjort ett bra val, jag gillar att prata med mamman och barnen verkar liksom lekfulla men uppfostrade så jag tror det kommer gå bra. Tack också alla som lyckoönskar (inte bara på bloggen alltså, isf typ alla TVÅ), det känns som man har lite stöd ändå :)
Idag ska jag också ha lite musiktävling för mamma och hennes jobbarkompisar som ska va här och ha lite julmys o så. Det ska nog gå bra det också!

(detta är inte mina hostbarn)
Inte så mycket att rapportera, veckans händelse är ju liksom lite större än allt anna denna veckan..! Men nu är blogg-läsar-skaran lite uppdaterad iaf :)

Hej hopp


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0