Hard work work

Tuffa dagar nu för tiden, man jobbar, slutar jobba, hem och äter lite, börjar jobba igen och sen direkt på med ännu en intervju! Denna gången kändes det LITE bättre, kanske för att man har gjort det en gång nu, men det kändes också lättare för den här gången var det över telefon så hon såg inte mej, som mamman igår när vi videoskypade. Men som jag tyckte att det verkade lite som så hade denna mamman lite mindre humor, elr det kändes så, det vet jag ju inte såklart! Dom hade inte haft någon au pair innan heller så detta är väl nytt för dom också. Men jag fick iaf svar från förmedlingen och tydligen så kan bara två familjer vara 'intresserade'
på mitt au pair room samtidigt, så när 72 timmar har gått från att dom la till mej så kommer deras profil att försvinna och då kommer väl fler familjer kunna höra av sig. Det borde ju va typ 48 timmar ist tycker jag.
Men jag har "börjat vänja mej" vid tanken på att kanske bo i Pennsylvania, Philadelphia va tydligen lite mysigt sa mamman och dit är det ca 45 min. Och enligt mina beräkningar runt 2 timmar till New York, så dit kan man ju åka några gånger!

Massa au pair-snack nu, men det är det som cirkulerar i skallen just nu. Allt är så nytt och det är verkligen stort, men när man väl flyttar hamifrån kan man väl göra det ordentligt! ;)

Nu ska jag ha dejt med Jossan!

Haj haj


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0