Mysdag

Idag blir det en mysig dag, med tanke på det vi ska göra och med sällskapet så vet jag att det kommer bli så! Och eftersom att morfar och mormor inte har någon dator, och dom är huvudpersonerna, eller snarare morfar, så gör det inget att jag skriver här vad vi ska göra! Morfar fyllde 80 i somras och han fick en upplevelse i present, så idag ska han, och vi andra, gå på Volvo-museét i Göteborg, äta på restaurang och sen gå på Jul på Liseberg :) Och med tanke på att lite snö även har lagt sig på marken så är det ju som det ska när man ska till Liseberg på vintern, myys!
Vi blir väl ett gäng på 11 tror jag och vi har alltid roligt tillsammans!


Dagens huvudperson

Jag fortsätter väl sen kvällen med att bli avdumpad i stan för att ha personalfest med Bryggan-crewet från i somras, och det blir ju trevligt att träffa alla igen :)

Nu måste jag fixa i ordning mej, få lite styrsel på håret och kanske klä mej i nåt lite mer än bara ett linne!

Hej hopp


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0