Ny och Gammal

Ja jag har en NYhet och jag har helt enkelt kännt mej GAMMAL i helgen!
Nyheten får komma sist, så jag kör på det Gammla först! Helgen har varit lugn men ganska härlig.
I fredags jobbade jag hela dagrn och åkte hem en sväng och åt och sen vidare till Rånnaväg och va barnvakt åt 3 små goingar :) I går körde jag igång dagen med en bra träning, lite hård men rolig!
Sen handlade jag lite och åkte hem, åt karvade ur en pumpa och fixade diverse, mig själv o diskbänken bl.a.
Sen vidare till Frölunda i Gällstad och åt och intog en elr annan alkoholhaltig dryck med Sofia innan vi bar oss av mot stora staden och Elin Fröman. Där va det riktigt mysigt och vi drack lite till och vissa blev aningen fnissiga ;) Sen kom vi till den jobbiga delen av helgen då jag kom till en punkt i mitt inte så gamla (tycker jag) 20-åriga liv, då jag kände mej lite gammal... Vi åkte nämligen till en hemmafest och jag va typ äldst av alla där! Illa det där med åldersnoja när man bara är 20 år...!
Kvällen slutade iaf på Jamaica och till sist, som Sofia så fint sa, slaggade vi på soffan hemma hos Elin och somnade till ljudet av en hund som leker med ett ben mot ett parkettgolv. Det lät en del kan jag säga!
I morse ställde vi också om klockan och kände oss lite duktiga när vi dagens tid vaknade vid 8. Vi pratade lite och gjorde oss i ordning och åkte sen för att kolla på handboll. Mamma hämtade oss och jag lagade mat o senare spalade vi lite 'med andra ord' och guitar hero innan vi i familjen slutligen åkte till Nittorp och kollade på hockey-bockey där pappa spelade med Limmareds Elatek-lag, och som tur va så vann dom!

NYheten jag skulle dela med mig av är att jag äntligen, redan (...), har fått iväg mina ansökningar om USA! Nu är det väntan som gäller ett tag innan man förhoppningsvis har fått napp till någon familj. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att åka till staterna, självklart vill jag åka dit och ska, men jag ska ju bo i en helt okänd familjs hem och så, det är det som känns lite konstigt! Man måste ju verkigen välja nåt som känns helt 100 % bra för det är en ordentlig omställning! Från lilla landet lagom till stora landet EXTRA! :D
Men herregud, jag överlever väl ;) kul ska det bli iaf.



Här ligger jag och slappar och NU bär det av mot skafferiet för att försöka gräva fram lite föda :)


God natt och sussa sött alla sötnosar! Haha


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0