Vad händer

Ja inte allt för mycket spännande saker. Har haft en lugn helg, gjorde lite ändringar på mina ansökningar igår och jobbade lite. Idag fick jag två ganska tidiga telefonsamtal och ett av dom innebar jobb i eftermiddag, sen kollade jag ett avsnitt av Svenska New York-fruar och nu ska man försöka göra sig i ordning lite. Mitt liv rullar på i sakta mak, jag hoppas kunna skicka in mina ansökningar nu i veckan så jag ÄNTLIGEN blir av med dom och kommer ett snäpp frammåt. Bara man visste hur man förminskar bilderna i datorn...? Någon teknisk människa som kan hjälpa mej? Och så spela in en video också såklart ;)


Undra om man kommer iväg nån gång?!
JAG VILL, JAG VILL


Hej hopp soppatorsk


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Du ska iväg mitt lilla bustroll! =)

2010-10-13 @ 10:14:24
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0