I min lilla låda

Skön dag som har gått i lagom tempo. Lite sovmorgon hos kusinen och tog det sen väldigt lugnt på morgonkvisten, åt lite yoghurt, kolla datorn m.m. Sen in o tjöta lite hos moster och färga hennes hår. Laga lite mat och sen äta den. Åkte till mormor och morfar och snackade skit och fikade och åkte sen hem och klippte Stina. Riktigt shnögger ble hon! Sen kolla Idol och öppna paket :D
Hann iofs stanna lite på Biltema på vägen hem, tänkte att jag skulle köpa en ny lampa till bilen för den är sönder, men det är ju inte så smidigt att man bara kan ta en av dom som är där, för det finns ju typ 100 lampor att välja mellan. Ringde till pappa och tänkte att han kanske vet vad man ska ha för lampa, men ne.. Inte lätt att veta det om det finns så många att välja på :) Men då tänkte jag att; jag får väl kolla den som sitter i då. Kollade instruktionsboken och tänkte att det här ska nog gå bra. Kollade bara på fel sida förstod jag sen när jag hade varit ute i typ 3 sekunder och försökte hitta likadana delar som i boken! Som tur va kollade jag också på klockan och insåg att jag va tvungen till att åka hem för att hinna till halv 6 då Stina skulle komma. Had jag bara haft tiden hade allt löst sig fint och jag hade nog allt kunnat fixa ut lampan, men också med vetskapen om att jag typ stod med rumpan ut i vädret rakt mot vägen i eftermiddagsrusningen gjorde att jag inte riktigt kände för att försöka öppna lamp-luckan! Men i morgon ger jag mig på det igen, dock på våran lite mindre trafikerade gårdsplan ;)
När jag häm,tade posten blev jag dock lite besviken. Fick igår ett sms från posten där det stod att mitt paket va på väg till mej, trodde att jag skulle få det i lådan. Men nej då, det skulle hämtas i affären. Så då fick jag åka och hämta det också, men det gjorde jag gärna!







Det efterlängtade innehållet! Nu behöver jag inte snylta på Emelies längre! Och på tal om Emelie så fyller min lillla kära vän, min äldsta vän, hela 20 år idag så GRATTIS SÅ JÄTTEMYCKET!! :)

GRATTIS <3

Tog även lite bilder hos Ninna, blev inte många men jag hade fin modell ;)



Skorpan va svårare att få en bra bild på, han ville bara kela :)

Söta Smulan

Nu ska jag inviga min box

Pussohej


Skriv en kommentar!
Postat av: Emelie

ÄNTLIGEN får jag min älskling tillbaka!!!! ;)

Haha skojar med dig, tack så jättemycket min fina och härliga vän <3

2010-09-15 @ 22:25:36
Postat av: Elin

Bra att Stina äntligen klippte sig så slipper hon tänka på det hela tiden ;) Längtar tills jag får se hur hon blev i håret! =)

2010-09-16 @ 09:51:56

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0