Stjärnklart

Denna veckans lill-lördag (lillördag såg väldigt konstigt ut att skriva fast det kanske egentligen är så det borde skrivas! ;) ) är snart över och det har varit en riktgit bra dag! Jag har bara gjort roliga grejer, förutom att tanka bilen, men det har väl sin charm också! ;D
Jag tog lite sovmorgon i morse och sov nog till nästan 9 och gjorde mej sen i ordning och drog iväg till Jönkan. Första stoppet blev min absoluta FAVORITAFFÄR....... BILTEMA!!! Njae kankse inte min favorit men top 100 kanske...! Där införskaffades torkarblad, vilket var väldigt behövligt upptäckte jag senast typ göteborgsbacken ner mot jkpg! Så det kändes rätt så passande faktiskt!
Sen åkte jag iaf till IKEA och köpte lite smått o gott. Lite hyllor och cd-lådor och en ram till mitt gesällbrev. Även typ stämpelpennor, sånna jag hade när jag var ca 10 år, men dom är faktiskt lite kul :) haha
Sen gick jag till en annan av mina favoritaffärer, H and fucking M!! Där är det farligt att gå in... Iaf för plånboken..
Även där hittade jag lite fina grajer. Det var Denim-days så jeansen va lite billigare, och jag kanske egentligen inte hade behövt ett par till byxor men jag köpte ett par för säkerhets skull! Och dum som jag är så prövar jag inte dom förrän här hemma, dom va lite trånga, men jag fick på mej dom och kommer nu gå in dom litegranna för att få dom att sitta som en SMÄCK. Köpte också ett par vinterstövlar eftersom mina favoriter har börjat ge upp... :( men men. Åt lite på SOYA och kollade sen lite i andra affärer.
Köpte också nåt medel till mina silversmycken för att ta bort smuts o så så dom blir lika glansiga och fina som dom va i nytt skick. Tänkte laborera lite med det i morgon efter jobbet! :S
Sen körde jag hemåt, elr rättare sagt mot U-port city och hämtade Elin hos päronen och vi åkte sen gemensamt mot Resia och kollade lite på vart vi skulle kunna ta oss ut i världen. Vi kom inte jättelångt i vårat sökande men fick lite olika alternativ. Kollade lite hemma också och vi kom fram till att Teneriffa elr Dubai i princip va våra enda valmöjligheter med dom datumen vi hade valt! Ne, Sharm el sheik kunde funka också. Men vi får väl se..
Sen åt vi gott och kollade på film, och man kan ju inte annat än bli lite kär i huvudpersonen när det är en riktig karakarl som Gerard Butler..! Oh my GOD kan man säga ;P


Men hur snygg är han inte då...?! :D M. M. MMM

När jag kom hem till mitt och kollade upp fick jag ett leende på läpparna och hjärtat slog ett dubbelslag, för SHIT va fint det va! Jag älskar när det är helt stjärnklart. Och idag tror jag dessutom att jag kan ha sett alla universums stjärnor, det va SÅÅ många.



Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon, och sen fixa lite med mina nyinköp.


PEACE OUT


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0