Surprice 2

Här kommer nästa surprice, inlägget skulle blivit hur långt som helst annars!

Den andra surpricen var egentligen under hela lördagen. Elin hade sagt innan att vi skulle hitta på något så jag fick inte boka upp något på lördagen. Sagt och gjort, inget var uppbokat förutom en hemlig dag med Elin. Hon skulle hämta mej vid 9-halv 10, och lite efter halv kom hon i en okänt bil, men jag såg att det va inte bara hon utan Malin och Stina va med också. Kul överraskning det också tänkte jag, och jag överraskade dom lite också genom att ta ett kort precis när jag öppnade dörren.

Hej hej!
Sen fick jag sitta med ögonbindel under hela bilturen, som jag räknade ut bar mot borås. Till tjejernas förtret!

Snyggt...
Vi gick den på marknaden i Borås och jag kände mej sådär snygg med halvsmutsigt hår och mascara runt hela ögonen efter ögonbindeln!

Jag fick en fin Kitty-heliumballong som hängde med hela dagen på marknaden och va i vägen mest hela tiden och lyssnade inte alls på vad jag sa! Här provar vi mössor på Åhléns, Kitty var för thockskallig så ingen gick på henne tyvärr.

Vi åt på Oliven

Det va såå gott!

Kitty var med såklart!
Sen regnade det så pass mkt så vi gick bara till Systemet så jag fick inviga min köprätt där och sen åkte vi ifrån Borås. Ögonbindel på givetvis.
Sen åkte vi och lämnade av Stina och bytte bil o så. Badkläder hada jag blivit tillsagt att ta med, och dom kom till användning när jag med tvång skulle kallbada. Det va inte sååå illa, men kallare än så som det va kommer jag INTE bada i. Och nu va det ändå 14,5 grader i vattnet! Sen gjorde Malin och Elin sig i ordning för "Elin skulle jobba" och "Malin skulle till Jessika och sen till Jonatan". Och jag tänkte ju att eftersom att jag kommer få va själv i Elins lägenhet och vänta på henne så behöver ju inte jag byta om och sminka mej, det kan jag ju göra sen. Vi åkte och bytte bil och tog lite turer runt och under ögonbindeln förstod jag att vi plockade upp Stina igen, fast hon sa ingenting. Vi skulle åka och lämna Malin och det "gjorde" vi också, bara att jag hörde och kände att hon fortfarande åkte med när vi åkte därifrån! Sen åkte vi lite till och jag tappade typ bort mej när vi åkte i rondellen, men kände att grusvägen vi sen åkte på sen, den kände jag igen. Och ganska uppenbart vart vi var blev det när bildörren öppnades och det första man hör är BBBBÄÄÄÄÄÄÄÄHH!! Vi har ju liksom varkt-får, så här kommer ingen hemligt förbi! :D
Dom ledde mej mot dörren och när den öppnades sjöngs Ja må hon leva. Då fick jag ta av mej ögonbindeln och såg hela släkten där framför mej! Det va en överraskning vill jag lova :) Då ångrade jag att jag inte sminkade mej lite iaf! Vi körde lite 'Fångarna i Götåkra' och sen åt vi. Jag bytte sen om och sminkade mej! Sen skulle vi köra en liten lek, jag tror ingen kundå låta bli att skratta!
 
På med hatten 



På med öronen



I med tänderna

I med ögonen

och sen är det färdigt..

SÅDÄR JA!

Mina farbröder

Kusin och giftasfaster

Snygg-Elin
          ARG    

    GLAD      


Pappa hade på 'ögonen' så länge så han började imma igen ;)


Sen va det presentöppning och tårtdags



Alla mina fina presenter
                           
                             
Hänge av Emelie

Från Ninna

Från Stina och Elin

Mitt 'porslin' som jag samlar på, fick 3 av varje av, blandat av mamma och pappa, familjen Dahl och kusinerna i Sandared.
Sen fick jag en elvisp av Jonas och Maria och pengar från mormor och morfar och kusinerna i Timmele, massage från Marie och Håkan.
Vid 10 ungefär så kidnappade tjejerna mej igen och vi åke in till stan för att gå till det nya Coco Thai. Det var som det samma gamla Ulricehamn, bara nytt namn på krogen.

Igår var jag och Elin på frisörmässa i Skövde, den var en besvikelse mot vad vi trodde. Den var pytteliten och kostade väldigt mycket. Inga av de stora märkena var där och ställde ut och det var allmänt lite segt, ingen fart liksom. Vi har ju varit på mässa i GBG och JKPG innan och dom har varit väldigt bra, så detta var inget i jämförelse. Jag köpte iaf 4 produkter från REF och fick lite prover från Nak. Mamma och pappa fick några av dom, pappa ett hair and body schampoo och mamma fick 4 olika små prover, och dom var glada :)

Detta är en helg som kommer minnas LÄNGE och jag vill tacka alla som var med och gjorde den så underbar som den blev, så

TACK!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0