100 jäkla dagar

Så länge har man varit i Amerikalandet nu. 100 dagar låter ju ändå rätt mkt, men det är fortfarande 265 to go! Men jag har ju levt i 7515 dagar innan så är ju inte det så mycket när man tänker efter! Jag ska nog kunna överleva det, och hem kommer man ju alltid så varför inte stanna här lite till o njuta av det?! Det jobbigaste med att va borta så länge känns som att det är att man missar massa hemma, men va gör man HEMMA som är så himla speciellt? Jag själv visste ju att jag ville iväg så jag startade aldrig upp nåt stort, varken jobb, förhållande husrum elr nåt.. Så jag har ju bara det att se fram emot sen, för planer har jag och jag vet att jag inte vill stanna här, och definitivt inte jobba som detta hela livet ;) Men jag har kortsiktiga planer också, jag ska åka till South Carolina och Florida snart, ska till New York och FAMILJEN KOMMER, förhoppningsvis (om Elin får sin tumme ur näsan ;) ) så blir det Florida igen i höst också, och sen ska jag till Las Vegas med Stina och Sara i november! Och sen återstår ju jul o nyår här och sen ska jag till Californien! Liksom, jag kan ju inte åka hem än! Har för mycket kvar och inplanerat detta året först :)

Nog om det, här ska ni få bilder jag har grejat med nu.. Laddade ner en app på telefonen och lekte lite.




Köpte härliga vårblommor i tisdags, och idag har jag gjort lite påskägg till familjemedlemmar här i katt-landet (amerikatt)

Mamma undrade om muffinsen jag gjorde går att göra hemma också, såklart det går! Men man måste va väldigt nära vän för att få det magiska receptet som gör att det blir just regnbågs-muffins ;) Men med tanke på alla artificiella färger som är här överallt, så tog jag iaf kort på några blommor som fanns i affären när jag va där...

T.o.m blommorna blir färgade!

Hej då


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Ja tekniken är fantastisk! Häftigt att plocka bort vissa färger och behålla en del. Fina kort! Kram Mamma (Kanske kommer ett inlägg på min under helgen....)

2011-04-22 @ 06:51:58

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0