Driv-in bara

Ja jag gillar då din engelska mamma! För det första när hon skulle prata lite med Ashley innan så blev det nog lite fel med fördröjning o så, och dom pratade lite samtidigt, då säger mamma; "Va sa du??? Elr ne, What did you say?!" Bara det liksom!!! Och nu med kommentaren mamma, det heter DRIVE-IN, vi drev inte in där!! Och ja jag tror nog det får bli en sväng dit i sommar, hur tiderna nu är för det, men det går väl kolla..!
Idag har väl inte varit nån sådär särskilld dag, varit lite på biblioteket och fixat mac'n'cheese, varit och försökt hitta grön curry-pasta i affären, och sen lagat thaigryta! Med en liten apostlahäst-tur som fint fick avsluta dagen, i shorts ska jag tillägga att jag gick, runt 8-tiden! Jo då, men så att.... ;) Är tidigt i säng idag för att kunna kolla 2 program av de ensamma mammorna och sen ska jag sova för att orka med en riktig heldag i morron. A jobbar inte hemma i morron som vanligt så jag har barnen själv från ca halv 8 till läggdags. Och under den tiden ska vi nog baka lite, åka på gymboree, dom ska nappa-jag ska snacka(rimmar ju NÄÄÄSTAN iaf), sen ska man göda dom lite och sen bege sig mot kyrkan med dom. Och under tiden dom är där så ska jag nog äta och ha telefondejt med Jossan! Ja o sen då hämta dom små liven och åka hem o natta. PHJJUUU! Vilken dag, men det ska gå fint :)
 Så ja, hej hopp för denna gången! Här kommer två bilder från gårdagen. Caroline och hennes nya, och första, bil! Och så på kladd-muffinsarna jag och Britton bakade igår eftermiddag, tillsammans med varm bär-röra på färska hallon, jordgubbar och blåbär. Satt som en smäck kan jag lova!




Hej svejs gnus o gnejs


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: mathilda

SV: hehe ja det kan man väl säga. Hon älskar alla mina böcker (dessvärre tycker jag) och extra roligt är det när bladen rivs ur

2011-04-20 @ 14:10:01
URL: http://frilander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan på dig din messersmith! Att glömma ett litet e är väl inget. Jag vill bara säga att jag stavar shorts så här... är väl lite mer internationell kanske! Kram Mamma

2011-04-21 @ 18:49:09

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0