Friday I'm in love

Nästan men inte riktigt.. Bara att det kändes passande på en fredag sådär. Som iofs har hunnit bli lördag, men Saturday I'm in love rullar liksom inte lika bra på tungan. Men det har varit en bra dag iaf, ska dra den lite kortfattat och sen sussa. Först upp o köra barnen till skolan. Sen stannade jag och kollade lite på Target, köpte chokladägg att lägga i Ashleys påslägg, och ett par gula skor. Sen åt jag en smarrig bagel med creme cheese på Panera. Och sist stannade jag på Michael's och hköpte lite pärlor och hängen o så till ett halsband till A och lite till mej sjäv o så.. Hem o städa, fick kärt paket från Sverige (SALTLAKRITS!!!! åtminstonne lite att stilla min hunger med!) och sen pysslade jag då lite med halsbandet o annat skoj, samtidigt som jag pratade med släkten som va hemma på besök :) Med mormor och morfar också för första gången, förutom hederliga handskrivna brev, på lite mer än 3 månader! Morfar är förövrigt teknikens under, men va kan begära av en 81-årig gammal skön kus?! Han är bra på så mkt annat :) Sen duschade jag lite, hängde med o handlade lite, hämtade barnen och åt. Klippte B och slängde sen ihop ett "Påskhare-brev" från den svenska påskharen om att han har varit här och gömt lite påskägg. Ska bli kul att se i morron! Ja sen åkte ja ju på den vanliga helgsysslan, bowla såklart ;) Med dom vanliga+1, Lucian, Monika och nya Irena. Hon är ättemysig så henne kommer man nog hänga lite med! Och så va det ju helt plötsligt natten och jag åkte hem och bloggade.


Lite bilduppdatering kommer i morron!


HA EN BRA OCH GLAD PÅSK DÄR HEMMA!
SAKNAR ER!

Hej hopp, sa påskharen och skuttade iväg :D


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Jag är SÅÅ nyfiken på vad påskharen lagt i förutom saltlakrits!! Ser fram emot bilder & text....... Påsk kram Mamma

2011-04-23 @ 10:04:48

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0