GLAD PÅSK!

Idag firar vi amerikansk påsk här! Jag va med i kyrkan på morronen och det va mysigt, kyrkan är liksom mindre "kyrk-lik" än i kyrkan hemma. Elr det är ingen kyrka husmässigt rättare sagt, det är en stor byggnad där dom har som barnpassning och typ "kyrkis" för olika åldrar samtidigt också, och så en stor lokal där själva kyrkan är.
Sen när vi kom hem fick barnen leta efter sina påskkorgar som den amerikanska påskharen hade lämnat här, och den amerikanska påskharen hade även lämnat den lilla svenska inneboenden här en påskpåse med lite goodies :)



I den va det ett pyamasset inför Florida, en neccesär från VS med bodylotin, body mist och body wash, en choklad-påskhare, ett påskägg med lite småägg i, Swedish Fish-ägg och några små choklad bunnies!


Här med sina små korgar som dom skulle fylla med gömda ägg med lite godis elr pengar i. Men så fort kameran kom fram blev det allvarliga miner på!


En sprang runt och letade väldigt mycket medans....

den andra inte va så intresserad och hon öppnade alla ägg hon hittade och skulle kolla i dom innan hon kunde lägga det i korgen, så det tog lite längre tid!



Jag och mina små munchkins!



Och här är förresten mina skor jag köpte, har premiärkört dom idag passande till påsk!

OCH, Mamma, Ashley tyckte du har gjort jättefina grejer och att du är väldigt duktig!
(Så nu väntar jag bara på min hund/mysslok då...)

Hoppas alla där hemma hade en bra påsk med massa fjädrar och godis!
(fjädrar är det inga här för övrigt)



I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0