Glömde jag..?

Glömde jag skriva att vi vann gårdagens match och alltså kom 3:a? Jag tror aldrig jag nämde det, men det gjorde vi alltså och jag fick medalj! :) Tror nog det är min första medalj jag har fått typ, och då är det ju gött att jag gjorde det här!


Väldigt dålig bild, men här är iaf laget! Nästan alla som va med..




Och på kvällen igår va vi ju på drive-in bio också, mysigt!



Vi kollade på Rio och den va mysig! Man fick fruktansvärt ont i rumpen bara efter ett tag, eftersom vi satt bak på bilens flak. Det va ganska hårt kan jag säga! Men nysigt att sitta ute o kolla på bio och gosa in sig i en skön lurvig filt :) De flesta satt på utsidan av bilarna typ, några hade bakluckan öppen och hade bäddat in sig där, och några hade typ solstolar och satt i! Det blir det nog nån mer gång i sommar också kanske :)

Nu ropar John blund så ska joina honom in i nattdimman!


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Grattis! Kul med medalj efter drygt 10 år som handbollsspelare... Verkar mysigt med driv-in bio, kanske är något vi kan prova i sommar? Kram Mamma

2011-04-19 @ 21:08:16
Postat av: Kajsa

Cooooolt att få en medalj från college! :D

2011-04-21 @ 15:21:21

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0