Glömt paket!

Har ju glömt att skriva också att förra veckan när jag va hos Jossan anlände mitt lilla amerikanska paket hem till lilla Gällstad! Helt i rättan tid enligt mej och planerna för mitt paket ;) Elr en liten del, som jag tror inte användes enligt mina planer.. Man kan se en hel förklaring och bilder på Lisas blogg. Och så kan man läsa kommentarerna också, dom hör liksom till själva förklaringen!

Hade pappa med sig lilla flaskan på lördagen? Antar att han inte hade det med tanke på att Lisa har det på kort men... Och passade det?

Liten sneekpeek på innehållet i guldpaketet!

Ok, NU kör vi film all in då!


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Pappa tog inte med sig sin lilla plunta, ska nog spara den till ett alldeles speciellt tillfälle, kanske.... Jonatans t-shirt passade perfekt, han hade den till skolan i måndags, han var alltså nöjd med den. Tofflorna satt som en smäck på mina fossingar. /M

2011-04-08 @ 16:26:08

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0