Graduation, med inslag av Boa

Ja jösses va trött jag va igår! Ögonen gick i kors det sista på kvällen så kände att jag struntade i att blogga och göra färdigt mitt skolarbete ist. Och idag va det då dags för sista classen. Stog o rullade o stekte köttbullar halva eftermiddagen och insöp den goa doften av special-köttbulle-kryddorna hemifrån :) Det luktar typ i hela huset! Alla skulle alltså ha med en typisk maträtt hemifrån och jag körde på köttbullarna. Så idag har man ätit svensk, mexicansk, tysk och indisk/sydafrikansk mat, och drack även milk tea från Taiwan. Och amerikanskt köpta "nya zeeländska" cupcakes, med svenska pannkakor till dessert. Mätt, OOOH JAA! Och sen hade vi vårat "examensarbete" och det gick ju väldigt bra ;) Inte särskillt svårt att klara kanske, men det gick bra! Molly från Sverige hade med sig sin orm, så den "lekte" vi lite med sen.. Höll nästan den helt själv, inte alls så äckligt som jag tyckte på Skansen typ. Men där är det nog hela intrycket, och nu va den ju där i lärarens vardagsrum bara liksom :)
Så nu har man blivit graduated i USA också, coooolt va?!!??!


Detta va synen jag mötte när jag kom innanför dörren. Vi kallade honom Frank för han hade inget namn ;)


Innan maten




Thailändsk köttgryta, svenska köttbullar, tyskt bröd, indisk/sydamerikansk risokyckling-blandning, bönröra, kycklingröra i star sås (chipotle!) och nachos till. Och en hutt med rismjölk med kanel. Det smakade som risgrynsgröt i vätskeform! Gott faktiskt :)


Efter maten blev det ju då svenska pannkakor med glass och cupcakes, och sen hade vi våra redovisningar. Och till sist fick vi våra diplom elr certificates :) Och jag tog kort på alla där, men vill man se dom får man snällt kolla det på facebook för orkar inte lägga upp alla här nu..!

Hela classen :)



Boa med ägare, aka Frank och Molly!

Tittut






Det du mamma!!



Nu ska jag ta o sussa och bara njuta av att halva skolan jag behöver göra, är gjord :) Gött! Det har varit väldigt roligt och hoppas man kan hitta en annan rolig kurs att göra mer också. Men det ska jag inte börja tänka på än!

God natt/God morron!


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

GRATTIS! Skulle inte vilja vara där med den läskiga ormen.... Du är modig! /Mamma

2011-04-08 @ 16:22:09

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0