Lycka!

Idag har varit en så bra dag :) Mycket har hänt och jag är på topp! Först körde jag ju barnen till skolan, inget särskillt speciellt kanske.. Men köpte frukost på Panera på vägen hem, gott! Och sen åkte jag till Walmart och kollade efter en klippkappa, hade dom inte. Men köpte ist en fön, torrschampoo och saltvatten spray! Och ett par solglasögon. Good mood! Sen hem o lyssna på musik o tvättade och pratade lite med Elin och Jossan. Och fick ju sen reda på lilla lammningen, att den hade gått bra o allt! Allmänt uppdaterade mej på facebook, och fixade typisk snabb svensk kvällsmat, makaroner och hemmagjorda köttbullar! Mums på det. Precis innan vi skulle äta kom Britton med ett brev jag hade fått på posten också, mysigt brev från alla 'Myror' hemma på förskolan! Massa fina och handmålade kort och lite härliga frågor :) Typ, vad leker barnen med här? Har dom Lego? Elr, finns det vatten i det landet du bor? :D Älskar barn!!
Badade sen barnen och läste sagor, och sen hade vi kickel(?)-krig! Inte så svårt att hela tiden vinna när man är 3 ggr så stor och tävlar mot en som hoppar i taket så fort man nuddar honom i midjan :) Och nu ska jag göra mej helt redo och kolla på mina Svenska filmer!!!! Elr inte alla, men jag KAN kolla nu, äntligen! TACK Josefine för leveransen :)
Så ni ser, massa roliga grejer som händer här i Colorado idag, för min del iaf, men just nu struntar jag i andra!


SÅ HIMLA GULLIGT! Saknar mina små myror och sniglar ibland  <3

Nu är det dags för Dear John, och i morron har jag sovmorron!!


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Haha vad söta dom är! :) Var det mamma som frågade om det fanns vatten eller? hahaha

2011-04-08 @ 10:13:01
URL: http://elinrosenqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörde talas om brevet och att alla barn var så engagerade i sina teckningar, att de skulle bli fina för att de skulle skickas till dig:) Kul! De ser ju jättefina ut. Ses Mamma

2011-04-08 @ 16:14:46

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0