MHJ

Malin Helena Johansson.
Det är min fina vän det, och denna måndagen till ära fyller hon år! GRATTIS till dej kära vän! 21 vårar har tösabiten hunnit bli och tänk va mkt vi har hunnit med under åren vi har känt varandra. Det går ju knappast nämna allt, men bland annat ridandet, leka parlamentet, åka till STHLM, jobba på MH och ingå i gruppen SSS, många myskvällar ihop, lyssna på 100000 låtar ihop, "få-roliga-julklappar-på-julklappsleken-med-handbollen"-skratt! (typ ett pepparkakshus...), spela in nyhetsfilmer där man ser ut som en utfluten mupp och som urartar i gapflabb...! Ja det va lite av de minnen man har tillsammans med denna underbara brud, och mer ska det bli!










Det är min snygga brud det! Hoppas dagen va kanon :)

Puss <3


Skriv en kommentar!
Postat av: malin

åh vad söt du är vännen! du är min guldklimp <3 med dig kan jag verkligen vara mig själv, du om ngn borde veta det ;)

2011-04-19 @ 21:04:02
URL: http://mhjohansson

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0