Påskharen va på besök

Bilder från gårdagens bowling










Och idag hade jag lite sovmorron men gick upp o gömde äggen (hjälpte den svenska påskharen lite bara...) och hade ett brev från påskharen. Britton va mer intresserad av att leta än Caroline, så han hittade alla äggen, och öppnade gärna också! Och jag såg när han skulle öppna sitt, på sidan liksom, att det skulle gå "illa" när han öppnade, och det gjorde det också! Dom hade ju massa småbitar med godis så det låg ju över hela golvet! Men bara att plocka upp... Och sen va han ju lite sugen på det lite större också, så han öppnade Ashleys också..! Men fick ändå nöja sig med sitt lite mindre, men bilen som låg där i va en hit, är med honom uppe i sängen nu också! Och av bara några godisbitar blev dom helt uppsnurrade och sockerhöga typ, så dom lär nog kunna hålla till nästa påsk också typ ;) Plus att dom fick lite till godis av Brittons kusin som va här o åt frukost! OCH lite hitskickat från Sverige också, jisses...
Och Mamma, varför fick inte jag nån myslok(?). Jag vill väl också ha ett litet gossedjur!


Paket hemifrån! Med en tidning på botten ocså :)


Den Svenska påskharens gåvor, två av tre.


Mammas hemmasydda påsk-påsar, jag gillar! Och dom söt myslokarna









Och smyckena jag fixade ihop igår, rätt nöjd :)

Nu ska vi åka på bio


Hej då!


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Du kan kalla dem för Mysslok men det är faktiskt två hundar!! Mysslokarna finns på min blogg. /M

2011-04-24 @ 07:58:34
Postat av: Pernilla

Hej Mia!

Jag slutar aldrig förundras över hur otroligt söta "dina" barn är! Man vill ju bara äta upp dom ;)

Kram Pernilla

2011-04-24 @ 22:12:37
URL: http://pernijo.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0