Trötter

Det blev ju inte riktigt som planerat det där med Florida-inlägget, men jag lovar iaf att det ska komma! Nu sitter jag på handbollsturneringen och väntar på nästa match. Har tagit en nap och äter lite jordnötter. Matchen vi hade igår blev lika och den i morse vann vi rätt lätt med 31-13.. Så nu väntar en till match idag och sen placerings match i morron. Känner redan nu att det känns en del i kroppen trots att jag har försökt stretcha en del efter matcherna, bävar för hur morgondagen och måndagen kommer va! Min kropp är INTE van vid detta, alls! Men jag känner ändå att det går rätt bra på planen. Jaja det va lite av vad jag sysslar med just nu, ska försöka uppdatera när jag kommer hem, men lova är ju onödigt om jag inte håller det ;) Hej o hå

Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0