Uschanemej

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma igen. Usch, vilket dygn.. Vi fick senare åka till Dallas, men då va ju mitt anslutande flyg long gone.. Så vi fick stanna i Texas på ett hotell över natten, elr några timmar för att sen bege mej mot flygplatsen igen. Och för att va säker på att komma dit i god tid så åkte jag från hotellet kl 7 i morse. Så vi kom till hotellet runt 1 i natt och jag sov dåligt de timmarna jag sov, och sen upp kl 6-6.15 och bara packa ner nattlinnet o så och äta en snabb frukost.. Lite äggröra och varm choklad..! Och sen åkte jag som sagt då och är nu alltså väldigt trött! Det va ju som sagt jättejobbigt att lämna Jossan igår, och hela alltihop har bara varit jobbigt! Men nu är jag äntligen hemma och ska försöka ta en liten nap nu när barnen ska sova.. Får bli ett inlägg ikväll med lite bilder från helgen o så också.

Hoppas allt är bra där hemma :)


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Låter inte roligt! Vi får höras i kväll? Mamma

2011-04-05 @ 06:53:57

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0