Varmt kallt

Ja vädret fortsätter som det har varit innan, alltså helt tokigt. Igår så va det lite ljummet på morronen och blev sen varmare. Jag va inte ute mkt, för jag kollade på TV på förmiddagen och uppdaterade mej lite om bröllopet. Katie va jättefin tycker jag, sådär enkel och klassisk men väldigt söt liksom. Dock såg dom lite spända ut, men jag kan säga att jag hade nog också varit nervös om jag hade gift mej med en prins och hade X antal miljoner tittare över hela världen! La mej på soffan när dom andra hade åkt till skolan och hade TV:n på och småslumrade lite, gött! Sen gick jag ner till mej och duschade och städade mitt rum och min toa, fixade i ordning mej och packade lite saker i min ena påse/kasse från Ninna och drog först till postkontoret, sen till Walmart och lämnade tillbaka ett par skjorts jag inte gillade och sen upp till AT&T, min telefonoperatör, och skulle kolla varför inte mitt internet funkade. De fixade till det, men det verkar fortfarande leva sitt egna liv lite.. Och SEN gick jag och satte mej på Starbucks, som jag skrev i senaste inlägget. Och vädret då va liksom lite lagom t-shirt väder. När vi skulle gå därifrån va det kyligt att gå i t-shirt, men jag gick så ändå till restaurangen. Vi åt pizza och snackade massa, och sen när vi skulle gå igen så höll jag på att förfrysa nästan tror jag! Hämtade min kofta och vi åkte upp till en bio och kollade på typ en tonårsfilm, Prom. Det fanns en gullig kille i filmen, elr han va ju lite av en bad-guy men det är ju spännande ;) och han va inte så bad som man kunde tro.. Slog en kille o lite så bara... Jaja, när vi gick ut från bion så yrde det iaf lite snö i luften och va runt nollan.. KALLT att gå i uppvikta byxor och kofta! Men ju mer neråt jag åkte när jag åkte hemmåt ju "varmare" blev det. Iaf inte snö och nollgradigt! La mej och kollade några snuttar på youtube innan jag somnade.
I morse skulle jag ta hand om barnen några timmar så A kunde åka o handla lite o så. Vi gick upp till parken och det va nu väldigt skönt väder, t-shirt och kaki brallor passade fint! Men nu när vi har kommit hem och barnen fick mat och ligger o sover och mina arbetstimmar denna dagen är över, ja då kommer såklart molnen. Jag hade ju tänkt sätta mej med datorn ute i solen och lyssna på musik och läsa i min bok. Just nu är det inget med det, får vänta o se lite om det kan skingra sig lite där uppe, elr om det ändå är tillräckligt varmt att sitta ute och få frisk luft. Återstår att se, först ska jag prata färdigt med Sara om våran Vegas-vistelse i höst :) KUUUUL!!!



Nöjd med min nya tröja! Ringen passar ju perfa till också. Och örhänget fick jag mycket beröm för under kvällen! Kul :)



Hoppas eran Valborg är mer firad än min, saknar elden i Timmele med alla fyrverkerierna, och fikat efter hos farmor och farfar! Men om jag har hört rätt så blev det ingen eld idag?

Hej på er alla glada, och de som inte är det också :)


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Sara

Vad fin du är!!!!! Och vilket galet väder, du får skrika "WHYYYYYY??" mot himlen :P

2011-05-01 @ 09:19:55

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0