Pensionärsvarning?

Jag känner mej som en blandning mellan ungdom och pensionär typ. Dagar som denna när jag börjar jobba sent så ställer jag ändå klockan tidigt för att kunna gå upp "i tid" och få lite saker gjorda på morronen! Och grejen är att vissa dagar är det inte så jobbigt att gå upp faktiskt, medans andra snoozar jag typ mej igenom hela rigningen och vaknar sen av mej själv nån timma senare ändå typ. Därav blandningen mellan pensionär och ungdom, för enligt mej är man i pensionärsfara när man orkar gå upp väldigt tidigt för att typ göra mindre roliga saker ;) Och utan att ställa klockan också dock..
 Jaja, så kan tankarna gå i en obekymrad, snart, 21 årings liv!  

Mot en morgonpromenad!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0