Babbel på Babbel

Ska plocka undan lite på mitt rum och sen göra mej i ordning för att åka till Malin i Borås. Vi ska äta på Babbel och sen kolla på Breaking Dawn på bio. Det ska bli mysigt och trevligt att träffa min fina vän igen :) Det är allt för sällan, men svårt att få två fullbokade 21-åringars scheman att gå ihop! Ska spendera natten där och sen åka och frisör-handla innan jag åker dirket till jobbet. Ska bli skönt att komma tillbaka och träffa ungarna lite och komma in i vanliga schemat igen.
Dessutom fulländas morrondagen med en sen dejt med kära Emelie, som är hemma en sväng över jul och pratar lite normalt! Hoppas hon inte har tagit med sig dansk-dialekten hit så jag inte fattar nåt av vad hon säger?! Vi ska göra lite till julbak, och jag tror minsann vi ska köra på en favorit i repris... Mintkyssarna, som vi aldrig riktigt har lyckats med av ALLA gånger vi har försökt ;) Har snarare blivit mintpölar eller minthögar. Antingen stelnade dom inte eller så stelnade dom för fort så det bara blev som en barrhög kvar... Känner på mej att morgondagen är dagen D för kyssarna..!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0