Segt

Det är rättså fullt upp här i vardagen innan jul, jobb jobb och lite jobb! Och så mycket mer man ska hinna med. Igår hade jag dock en lite myskväll när jag skulle köra Jonatan till stan (han skulle på "skutt"! Jösses, det va ett tag sen man va på det ;) ) och så skulle jag lämna ett kort till Elin och det blev en väldigt trevlig spontandejt! Hjälpe henne med lite julbak och smakråd och annat smått och gott, och även lite andra funderingar :) Idag har jag haft heldag på jobbet och det har varit jättelugnt, men skönt med sånna dagar. Ikväll blev jag sugen på 'Chipotle-burrito' så köpte lite saker och försökte efterapa deras chicken-burrito, lite ris, utan bönor, mild tomatsås och allt på. Guacamole som kostar extra och extra sour creme också! Blev inte lika gott, men ändå gott. Kändes inte så juligt dock, men det va nog bra för det ska man ju hinna tröttna på ändå nu en vecka frammåt!

Nu måste jag sova, för i morron lär det bli en lång dag ändå. Först jobb, och dessutom försöka hitta min "borttappade" en som jag glömde i affären, och sen lär det ju städas och slås in paket och spelas julmusik så det står härliga till resten av dagen! Men det är bara jul en gång om året och då gäller det att köra all in :)



Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0