<3 dag

Vi kör på hjärtans tema idag, det är ju hjärtats dag! Dagen har varit bra, ganska vanlig men lite extra mysig :) Gav barnen frukost och lekte lite, klädde dom och gjorde en söt fläta i Carolines hår :) Hennes första enligt mamsen! Sen åkte vi till music class. På vägen hem skulle vi tanka och vi köpte lite Valentine's gifts från barnen och mej till henne. Choklad och lite blommor, och när vi kom hem hade hon fixat lite presenter till oss också :) Jag fick också choklad, och det är ju aldrig fel! Fixade lunch till barnen och la dom för nap och åt sen själv och pratade med Lisa en bra stund, och lite med Ninna och Mamma. Lisa satt o skrev lite små "berättelser" och använde alla symboler på skype-chatten! När barnen hade vaknat åt dom lite snack och vi spelade två låtar om och om igen några rundor. "I like to move it, move it" och "Lolipop lolipop oh lolli-lolipop" Caroline gillar verkligen dom låtarna, och hon dansar gärna till dom och sjunger lite. Men det bästa är i lolipop låten när dom liksom 'pluppar' med munnen!
Sen gick vi iaf ut på bakgården och lekte lite med Grizz (hunden) och barnen grävde lite och busade. Har varit väldigt skönt väder idag också, runt 15-20 grader så väldigt skönt! Sen åt vi och Ashley öppnade ett paket från svärföräldrarna i Florida, och i lådan va ett paket till mej! Fick mej ett par jeans, och dom passade perfa inte illa för att aldrig ha träffats ;) Trodde typ det skulle va en typ USA t-shirt elr nåt, men nehepp vi kör på ett par jeans! Jag behövde ju faktiskt några mer byxor så det va ju smidigt!



Hennes lilla pony-tail!


Och hon älskar att vara uppochner!


Mina Valentine's gifts <3



Alla <3 dag lolipop












Och här är paketer från soliga Florida! Kommer gå runt och va riktigt schnögger med lite bling-bling på bakfickorna ;) Men dom va sköna och helt ok snygga så kommer använda dom, kommer passa snyggt till mina nya röda skor! Tyckte det va väldigt gulligt av dom ändå att jag ens fick något alls, hade inte räknat med det :) Men både 'farmor' och 'farfar' är jättemysiga och jag är liksom en del i deras familj nu! I'm an American ;) hihi

Nu ska jag gå och skumbada lite, kanske ta en bit choklad där nere i plurret också!


Ha det bra, saknar er där hemma lite, men inte så mkt :)

Pussokram

I'll see you then

PS. såg förövrig precis på nyheterna här att Foppa nu har gjort sitt sista i Colorado Avalanche uppe i Denver, det va ju tyyypiskt nu när jag är här och har tänkt åka dit och kolla till honom lite!!  :@ Daamn! DS.

Skriv en kommentar!
Postat av: Pernilla

Barnen du tar hand om är ju huuuur söta som helst!

2011-02-15 @ 09:52:50
URL: http://pernijo.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0