Beavers Creek

Det visade sig att det fanns trådlöst internet här, så det va ju perfa! Vi kom hit vid halv 2 ungefär och har inte gjort några större ansträngningar. Förutom att få barnen att sova när vi kom hit! Britton somnade aldrig, och väckte sen Caroline ist.. Så vi skulle gå ut och åka lite pulka, Caroline hade fått alldeles för lite sömn så hon va grinig men jag och Britton stannade ute lite till och åkte. Sen gick vi in en stund och pratade med Ashleys vän som också är här, innan vi tog shuttel-bussen upp till 'byn' och åt!
Sen kollade vi in den lilla "skid-staden" här och tog bussen från vännens hotell. Nu har barnen badat och vi har läst saga och så, och försöker även denna gången få dom att sova, svårt när dom ligger i samma säng :)


Caroline i sin söta mössa hon fick av mej när jag kom hit


Bilen är fulladdad, off we go for the mountains!


Åkte från ett berg till....


ett annat! Beavers Creek






Rocky Mountains


Bara lite roligt ;)


Vårat hotell


Vårat rum


Köket


En av toaletterna, 'min'!


Mitt lilla krypin!

Och ett rum och en toa till, men kunde inte fota det för det låg två små kids där inne, och nu är det ockuperat igen!


Åka lite pulka



Och det bästa va när vi kraschade in i snövallen och välte, sååå roligt.. Tydligen!


Äta cookie (cickies enliget henne!) är roligt :D


Är det nåt du inte har berättat mamma?! :)


Uppe i skidbyn


Ja så här sitter jag nu, Grey's Anathomy har precis slutat, coh ett nytt program har börjat, som jag inte har riktigt koll på vad det heter men det är rätt bra :) Kan heta typ Private Practice tror jag! Anyway...!

Hej hopp, ha det bra hemma i "varma" Sverige, och önska mej lycka till när jag ska ge mej ut i de amerikanska bergen och försöka att ite bryta något ;)

I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Lite skillnad mot lägenheten i Sälen..... Vilken natur det är helt fantastiskt! Ha det så kul & kör försiktigt. Kram Mamma & Pappa

2011-02-04 @ 07:35:08
Postat av: Anonym

Pst..affären ser ut att vara i min stil på detta avståndet men, ack nej den är inte min! Hade varit roligt annars. Kram Mamma

2011-02-04 @ 07:39:02
Postat av: Martina

åh underbart! :)

2011-02-04 @ 08:23:12
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag vill också åka till "fjällen"!!! Är riktigt avundsjuk! :P

2011-02-04 @ 18:26:11

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0