Crispbread

Vilken dag, vilken förändring från dom senaste dagarna, WHAT A DAY!! Idag har varit en väldigt bra och skön dag. Jag körde barnen till skolan och aktiverade sen mitt nya kort på banken. Jag kollade på Michael's en typ pyssel, konst och fejk-blomaffär, mysig faktiskt! Har massa roliga grejer :) Och så kollade jag på Walmart efter några lådor att ha i lådorna på min byrå i mitt rum, hittade några bra. Köpte tre filmer också, så har jag några att kolla på innan jag har införskaffat mej i nån bärbar DVD elr nån annan mannick som kan spela upp mina svenska filmer! Jag åkte hem, dammade och dammsög barnens rum och skypade med lite hemmafolk och sen pysslade jag med det jag köpte på Michael's, resultatet kommer nedan. Åkte tidigare iväg för att kolla om det fanns någon av de tidigare nämnda apparaterna i en affär på väg upp till skolan, inte... Skulle kolla på nån hemsida för dom hade sån där. Så gick jag in i grannaffären där, och min fantastiska upptäckt gjorde verkligen min dag :) Jag hittade äkta svenska Wasa knäckebröd, lite amerikanskade såklart, crispbread, men ändå ;) Jag fick nästan en liten tår i ögat av glädje, trodde hoppet va ute om att hitta det, och så bara va det där framför mej! Och flera olika sorter också! Köpte två olika, de vanliga lite tunnare typ och de grova. Ska bli gott till frukost i morron :) Sen hämtade jag upp kidsen och vi åt på kycklingstället igen och allt gick bara bra! Barnen åt och skötte sig, kändes kanooon! Hem och bada, kolla liten stund på film och sen i säng med dom. Och här sitter jag nu och kollar på film med Jossan, i väntan på bättre tider ;) Smidigt när vi kan kolla ihop, X antal timmar ifrån varandra!




Detta va mitt lilla pyssel, det röda gav jag till Ashley :)


Halleluja :D

Nu ska jag fortsätta med filmkvällen med Jossan.


Hej hopp


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Ninna

Härlig att läsa ditt härliga inlägg om din härliga dag :) pussen!

2011-02-27 @ 22:47:06

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0