Grammy Avards

Jag satt o skrev lite till på facebook efter förra inlägget och sen åkte jag till ett mall. Första stannade jag på vägen och tankade för första gången själv, och hade först problem med att få ut nån bensin...! Allt gick bra till själva tankningen då man skulle lyfta på en grej  vid själva tankmunstycket typ... Visste väl inte jag! :D Men jag fick till slut ut lite gasoline och alla va nöjda och lyckliga! Sen till mallet och gick runt där i typ 1,5-2 timmar tills det stängde. Köpte mej ett par Converse till, en storlek större denna gången och får se om det blir lite bättre, dom andra sitter perfekt bara att jag får lite skav på mina lill-tåar på grund av mina breda ankfötter! :S Mina fötter är liksom rätt korta och breda, och skorna är mer av det smala slaget. Men detta kan ju kanske funka då. Köpte mej 2 korta bas t-shirtar, några trosor och en bodylotion på Victoria Secret, och ett badskum i en bath och body affär. Luktade smarrigt! Sen åkte jag hemmåt och stannade på Walmart (!) och skulle kolla på SATC-box men det fanns ingen, bara serien i delar och så vill jag inte ha det :) Men jag hittade 2 par billiga mjukisbyxor och köpte några vita låg-strumpor till nya skorna, de var av det låga slaget nämligen och vitt är snyggast att ha under.

Här kommer några bilder från 'Build a bear' igår, inte så bra men glömde kameran hemma...




Vi gjorde en fiskar hund





Dagens inöp, va lite sugen på choklad också så kollade va Walmart hade att erbjuda på den fronten. Det va rätt utplockat på godishyllorna, men jag hittade iaf nåt som förde mej lite mer hemåt och som Elin (Rosenqvist) borde känna till!

Smakade inte riktigt lika gott som Marabou, men duger till jag får i mej lite RIKTIG choklad igen!

När jag kom hem fanns det färdig köttfärslimpa och potatismos som jag åt, med en klick lingonsylt satt det som en smäck :) 'Limpan' va väldigt god som Ashley hade gjort den med lite paprika i! Sen kollade jag på Grammy Avards som va på TV, och hörde lite skön musik o så :)
Nu har jag ätit en Twister, elr va det nu hette, och ska sussa och förbereda mej mentalt på en ny arbetsvecka.



Haj haj


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Tänk på vad Maria Motazami säger..... Mamma

2011-02-14 @ 08:16:39
Postat av: Elin

Oh nej, Lindtchoklad slår marabou med hästlängder! :)

2011-02-14 @ 10:50:05
URL: http://elinrosenqvist.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0